iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Thursday, May 6, 2010

aku berada dalam keadaan kritikal!!!!

Aku risau ni....3 bln lps aku timbang berat aku 41kg...hari ni kau timbang dah tinggal 40.8kg je.
3 bln lagi tak kan turun ke angka 3 kot.sama mcm aku sebelum mengandung dulu...aku makan dah banyak.bismillah pun aku xlupa baca sebelum mkn.tapi kemana pergi nya makanan2 yang aku makan selamani? Nak kata aku 'membuang',tak de la hari2 aku melawat bilik kecik tu...
dulu nak cari seluar sikit punya susuh.saiz 25 pun longgar lagi..sekarang dah ketat..tapi saiznya biarlah rahsia..keje aku tak la teruk pun.byk berehat dari buat keje.manje ibu pun tak meragam, so tak de lah aku berjaga mlm..
aku rasa mesti penimbang kat klinik tu yang rosak ni.......(nak sedapkan hati)

ni lah nama nya manusia.tak pernah bersyukur ape yang dah Allah anugerahkan.Org gemuk sibuk nak kurus.org kurus nak gemuk plak..

tapi aku bukan tak bersyukur.aku risau je.tapi tak la sampai tak boleh tido..hehehe as long as aku sihat syukur alhamdulillah...

3 comments:

  1. wah..dah tukar nampaknyer ejaan sempena 2..hehe....adoi...best la berat makin turun...2 la sume org idam2 kan....ala..jgn risau..klu awk t'lampau kurus pun nti xper..leh share baju ngan delisha..hehe

    ReplyDelete
  2. dah tkr la....
    nasib ada cikgu BM kat umah awk

    ReplyDelete
  3. untung la ko mila..org lain bdn cpt je naik..ko cpt plak turun..mkn la vitamin..

    ReplyDelete