iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, May 24, 2010

HujuNg MinGGu YanG MeMeNaTkaN

Punya lah semangat aku nak buat kerja2 yang dah tertangguh selama 3 minggu, pukul 5 pagi aku dah bgn... tapi hari tu cuaca tak berapa sesuai untuk aku mendobi..sesuai untuk sesiapa yang nak berehat lebih.. pagi2 lagi hujan dah turun. so, tak kering lah baju2 aku hari tu.kerja2 lain sume setel...

ni lah hasil pd keesokkan harinya..

longgokkan pertama....baju si manje yg x kurang hebat banyak nye...


longgokkan ke2 baju2 aku n si suami...tinggi menggunung


ni pembantu yang xdi ingini...wat bertambah keje aku je....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


hasil longgokkan pertama


hasil longgokkan ke2

Sebenarnya ada lagi yg xsempat kering. Towel n selimut x sempat kering...klu tak lg bertambah longgokkan...Tapi baju2 ni bukan lah 3 minggu punya stok...seminggu je...klu tiga minggu alamat xde bju lah nak pakai..aku tido plak ats longgok baju2 tu nnt.
kerja2 yg lain tu xdpt lah nak snap gambarnye...nnt xjadi keje lak.tu dah dikira berposing plak...

2 comments:

  1. baju ko xleh lwn baju aku..xde anak..tp penuh satu bilik timbunan baju aku..mmg mls nk lipat kain

    ReplyDelete
  2. tu baru seminggu.n xcampur baju keje aku n sepul lg...aku pun mls gak. tp klu biar lama2 bertambah byk...kite gak yg kene buat...

    ReplyDelete