iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, May 3, 2010

tentang diri aku

berikut adalah hasil kiraan tarih lahir aku mengikit kaedah sains metafizik..
seteleh di campur2kan semua nombor yang ada, berikut adalah hasil nya..


Kod Asas : 9


Kekuatan:

Sangat optimistik dan berfikiran terbuka. Suka nampak cantik. Sangat beradab. Pintar, Peka dan sensitif. Individu ini tahu bila dan bagaimana untuk menyerang dan mempertahankan diri. Bagus dalam memenangi hati orang. Berkebolehan untuk menghibur orang lain. Sebagai “penghibur”, mereka mempunyai daya tarikan dan tidak mempunyai masalah untuk berkawan dengan sesiapa pun. Melakukan kerja dengan cepat dan berkebolehan dalam kerjanya tetapi bukan dengan terperinci atau khusus. Boleh berubah dan menyesuaikan diri mengikut persekitaran

entah lah aku pun tak berapa sure klu ada kebolehan sbg penghibur..disebab kan ni semua positif aku terimajelah
sebenarnya aku ni kurang perasan ape kekuatan aku..



Kelemahan:

Individu ini tidak mengambil berat orang bawahan. Seorang yang emosional. Jika tidak berhati-hati, di kemudian hari individu ini tidak mempunyai ramai kawan dan akan kesepian. Memiliki personaliti yang pelbagai sehingga sukar orang sekeliling untuk memahami mereka. Boleh berubah menjadi seorang yang sangat bersemangat, teruja atau menjadi seorang yang depresi ataupun muram. Mudah berputus asa apabila bertemu halangan dalam melaksanakan sesuatu.

ops!hehe yeke?no komen lah
tapi ada gak yang betul


Perkara yang harus diperbaiki:

1) Belajar untuk tidak bergantung pada nasib semata-mata

2) Jangan mudah berputus asa bila berdepan dengan halangan

3) Kurangkan sifat emosional

emosional aku bukan lah menangis..tapi aku ni mmg cpt naik angin



Golongan terkenal yang mempunyai nombor 9:

Megawati Sukarno (bekas Presiden Indonesia), Suharto (bekas Presiden Indonesia), Gisele Bundchen (supermodel), Shirley MacLaine (selebriti Hollywood), Harrison Ford (selebriti Hollywood, Jimmy Carter (bekas Presiden USA), Elvis Presley (selebriti Hollywood-kini arwah)

3 comments:

  1. 1 ) yg kekuatan 2 sume betul wak...biar la awk x jd penghibur org lain..tp awk la p'hibur sy time sy susah,senang,sihat n sakit

    2 ) yg kelemahan 2 xde lgsung...cume gaye awk je nampak mcm xde perasaan..tp awk la satu2 sahabat yg paham sy....

    3 ) bab golongan yg no 9 mcm awk 2...sume sy sokong...lg2 yg indon 2 n yg hollywood lak yg dh lame2..hehe...

    4 ) tp sy nak bgtau awk...spnjg kite b'sahabat...awk lg byk kelebihan dari kekurangan...klu ade pun kekurangan 2...awk simpan je la utk en.saiful k..heheh..

    lap u...

    ReplyDelete
  2. sepul mmg nmpak kekurangan sy je...
    kebaikan tu die wat senyap je.. tapi tu sume bkn masalah bg saya..tak menjejaskan hdp sy lgsung.

    ReplyDelete