iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Friday, May 7, 2010

SELAMAT HARI IBU


Setiap Ahad minggu ke2 dlm bulan Mei adalah sambutan hari ibu di beberapa buah nagara termasuk lah negara kita melaysia.

Maknanya 9 Mei 2010 ni adalah sambutan hari ibu. Dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari ibu buat semua ibu2 walau dimana anda berada terutama kepada emak aku sendiri. penat lelah emak membesarkan aku tak mungkin dapat aku balas dengan ape pun. jasa dan pengorbanan yang emak curahkan sepanjang hidup aku akan aku ingat hingga ke akhir hayat. 

Sembilan bulan mengandung, sabar membawa kemana jua. ketidak selesaan ketika mengandung tak pernah dikeluh. tiba masa melahirkan, bertarung nyawa melahirkan si anak. sakitnya hanya Allah Swt yang tahu.berserah sepenuhnya kepada Allah swt agar anak yang bakal dihahirkan selamat begitu juga dgn dirinya.
setalah selamat melahirkan bersengkang mata menjaga anak. kasih dan sayang kepada si anak tak dapat nak digambarkan. membelai lalu mencium si anak dgn  penuh kasih sayang. kasih seorang ibu takkan hapus.kasih seorang ibu membawa hingga ke syurga..

selamat hari ibu Mak....Puan Kamariah Binti Yeop




No comments:

Post a Comment