iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Wednesday, October 12, 2011

10-C-ON aku...



Stress betul aku skrg ni. stress n tension (10-C-ON) cz tak reti nak pakai tudung belit2 mcm org skrg ni...adoi..aku ni dah ketinggalan zaman.cara berpakaian pun dah mcm makcik-makcik je aku rasa...rasanye tak la tua sgt pun.tapi....no komen lah.

pagi tadi berhajat nak la pakai tudung lilit2 mcm org muda2 zaman skrg.lilit punya lilit....tak jadi gak..huh...KECEWA.....last skali aku bentang je kat meja. hah jadilah kau ALAS MEJA... nak bli table runner mahal..ko pakai jelah tudung aku tu je meje...

balik krg aku try usaha lagi.klu jadi ko boleh jd tudung nak tutup kepala aku.klu tak selama2nye lah ko dok kat situ n tutup lah meja tu.dah buruk nanti aku LEMPAR je dlm tong sampah...

ALAMAK!!!!!! tension lagi....
NAK MASAK APE SABTU NI YE???? jiran2 ajak berpiknik dpn umah je.bwk makanan dr umah.pastu mkn lah ramai2...BUNYI MCM BEST je...tapi ape yg aku nak masak cz aku tak pandai masak.msk utk mkn ber2 je boleh la...

No comments:

Post a Comment