iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Saturday, October 15, 2011

WA CAYA SAMA WA!!!!

huh...hari ni 15 Oct 2011 jam 3.00am tercatat lah sejarah aku drive sensorg dari umah ke opis..
bukan kagum cz aku drive.tp masa n ketika beserta time tu...korg tgk btul2 pukul berapa okey....TIGA PAGI tau.masa org tgh sdp2 diulit mimpi aku terpaksa meredah embun jantan n membelah kabus malam(ewah tetiba je jiwang dipagi buta) dtg ke opis sbb kene wat test call smula...ROLLBACK. bukan salah org ln,salah aku la sebenarnye.aku yg g getal nak balik awal. berani buat berani tanggung lah. ni lah akibatnye.

pukul 1.30 aku dah balik cz test call after migration dah setel.mmg sepatutnye aku kene tunggu sampai dieorg setel.biasanye setel n success lah. nak dijadikan cerita mlm ni plak tak success.ape masalah nye tak payah la aku nak cite cz bukan korg paham pun.sampai rumah aku pun tido.tgh syok2 membuta masuk 1 call,call ni akan bg tau success or tak.biasanye seccess lah.tapi kali ni terus celek biji mata cz center tu ckp tak seccess n kene wat test call smula.APE?????!!!!!!! aku suruh org tu ulang semula ape yg die ckp. SAH mmg tak success n aku kene g opis smule.

pendek kan cite aku pun kesian kat 'org sebelah' n anak aku, aku pun mintak izin nak g sorg je.dlm rasa berani n tak aku kuatkan gak hati utk drive sendiri.alhamdulillah aku pun selamat sampai opis. ops lupa nak  cite otw aku g opis ada polis wat roadblock, aku berenti n die suh la aku turunkan tingkap.

Incik polis: akak dari mane?
aku          : dari rumah
incik polis: nak g mane ni (sambil suluh2 dlm kete aku yg ala2 lori sampah mini sbb byk sgt kertas)
aku          : nak g opis
incik polis : hah, g opis? buat ape? (muka terkejut n tak percaya pepagi buta plak nak g opis)
aku           : ON CALL
incik polis : oooo...okey. (dah percaya lah cz die org pun biasa ON CALL gak)

lagi pun muke aku ni muke suci (cz bgn tido terus pakai tudung xpayah basuh muka)
muka aku muka org tak reti menipu.keh...keh...keh....  


****** kete yg bayak kertas tu KERETA KANCIL  ye.bukan dibeli atas nama aku.
anda semua perlu berdiri n beri TEPUKAN GEMURUH utk aku cz kete yg aku bwk tu kete MANUAL.
kete AUTO tu aku takut nak bawak atas alasan BESAR. (bukan kete merc ye just saga je)

******nampak sgt aku ni bukan jenis pempuan yg independent.hehehe lantak lah ape org nak ckp janji aku HAPI

ok cau cin cau...

lagi lama lg byk aku merepek.

No comments:

Post a Comment