iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Monday, November 19, 2012

BERINSTAGRAM BERSAMA MILADELISHA...




HAHAHAHA!!!!KAHKAHKAH!!!! mari gelak beramai2..tak kira la motif ape korang nak gelak..tapi moh le bergelak sakan ngn aku jap...aku gelak sakan sbb terasa diri ni dah maju sikit.. & gelak kan diri sendiri cz selalu terkebelakang,ketinggalan bab2 teknilogi ni...bukan teknilogi ape pun....instargram je...n baru tau ape paedah nye play store dlm npon tu..

aku biasa la dgr org berinstagram bile berenang kat laman muka buku tu..aku igt npon yg mahal2 n cecanggih je boleh berinstagram..rupa2 nye dlm play store tu ada mcm2 yg kita nak..hahahaha...gelak kan aku lagi sekali...patut la sepul suh aku install AES location detector..rupanye dlm play store tu ada..



ni pic pertama ada dlm instagram aku...

2nd pic...hasil seni insan dlm pic pertama  tu..
kretip kan my anak..

3rd pic....semangat bukak mulut luas2 nak mkn durian
hakikat nye hanya mereka yg ada di situ sahaja yg tau..


No comments:

Post a Comment