iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Friday, November 23, 2012

MARI KITA SAMA2 TENGOK APE YG KITE GUNA DAN MARI KITA CARI ALTENATIF LAIN

 
 
 
 
 
OMG!!!!!! byk nye yg aku guna...byk yg aku dah menyumbang rupa nye...lps ni IN SYAA ALLAH
aku akan cari alternatif lain..bukan kita tak boleh hidup pun klu x gunakan brg2 israel ni kan? klu dah tak de pilihan tu.....aku tawakal aje lah...
 
ape yg aku slalu n pernah guna???
 
AIR WICK, AJAK, COCA-COLA, COLGATE, MAGGI, HEAD & SHOULDERS, NESTLE, NOKIA, NESCAFE, CARREFOUR, AMBI PUR, KITKAT, KOTEX, JOHNSON&JOHNSON..
 
tu je stakat ni yg aku ingat.. cosmatic n baju2 yg branded2 tu mmg harus la aku tak pernah pakai..xmampu la dek non oi...aku ni kan so so je org nye..sng ckp cukup2 mkn je.klu blagak bli yg mhl2 tu ada yg TERmiss nnt.
 
so skrg ni mari lah sama-sama kita munyahut seruan kerajaan utk menggunakan barang buatan MALAYSIA...bukan skrg ni je yg aku nak guna brg2 made in malaysia ni...mmg dari dulu lagi aku dah biasa guna barang tempatan ni..lebih murah n kualiti pun ok lah jugak..lagi2 barang keperluan n mknn...
 
 
 
 
STOP BELI ISRAEL PRODUK..
klu xmampu nak menyumbang harta benda n tenaga, boikot produk pun dah kira membantu...
 

No comments:

Post a Comment