iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Wednesday, March 27, 2013

TERABAI....


Kali ni nak story bukan anak yanag terabai,tapi ibu n ayah yang terabai.....bila anak asik ngadap tab je,ibu n ayah pun dah tak dipeduli kan lagi..habis cerita karak tgk upin ipin pulak. setel upin ipin,main game...senyap sunyi je rumah.selalunya suara dia je yang dengar...sampai ibu bagi tau nak merajuk pun anak boleh jawab 'merajuk lah,tak heran pun....' selalunya klu ibu cakap nak merajuk mesti cepat2 anak berlari kejar ibu.nak pujuk ibu. ibu n ayah ajak melepak minum kopi pun dah tak nak..'tak pe saya berani tinggal sorang kat umah ni...'ohhhh anak......


bukan main sombong lagi...
xnak bergambar konon

siap tutup2 muka.
patu kangkang luas2 nak protes lah tu
ibu pun cubit bunga die..
rasakan....buat mcm tu tak sopan...harus kene hukuman


curi2 amik gambar dari belakang..

bile dah keletihan
minum susu n tertido atas sofa

ayanh pulak take over..
main game....
aku? memang tak berminat dgn game ni..
klu nak main game pun game yg budak2 main je

tekun betul...
klu baca kitab kan lagi bagus

tu die...game yang paling aku tak suka
aku memang tak suka ape jugak jenis game yang racing2 ni
buat berdebar2 hati aku je..
ops!!!! tab kaler merah tu memang kaler aku la
aku ni memang pantang tgk kaler merah

No comments:

Post a Comment