iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Friday, April 30, 2010

TQ...

time lunch skrg ni mate aku tak de lah ngntuk je n tak de lah aku tido time lunch.. nak tau sebab ape? sebab time lunch ni lah company aku bagi bukak FB..tq to my company n to person incharge utk allow or block FB ni..aku pun tak lah bosan klu keje sorang2 mcm mgu ni..terisi gak la mase aku time keje sorang2...tapi bile kat umah dah siap masak mate aku pun dah tak boleh bukak la lagi. pukul 9 aku dah zzzzzzzzzzz.kire ok lah tu. bgn pkul 5.30am tido pukul 9.00pm. hehehe kire lebih 8 jam lah aku tido rupe nye... tapi harap maklum, 8 jam yg aku tido tu bukan tido berkualiti tau..cz aku kene bgn buat susu untuk si manje..ops dah lari topik ni....

No comments:

Post a Comment