iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Wednesday, December 29, 2010

Azam tahun 2011

lagi 3 hari je lagi nak masuk tahun 2011 (tahun baru lah maksud aku) biasanya tiap kali nak masuk tahun baru mesti org buat azam baru. sama lah mcm aku.tapi bukan tiap tahun pun aku ada azam untuk tahun baru.(nampak sgt aku ni jenis manusia tak de matlamat)hehehe...bukan tak de matlamat ye kawan2..cuma aku ni tak nak serabutkan kepala hotak aku je..

tahun depan aku dah ada azam baru.ape azam aku tu? mcm pelik je aku ada azam.keh..keh..keh.....
azam aku adalah.........
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
NAK BLAJAR BUAT KUIH

memandangkan aku ni memang tak pandai langsung buat kuih n mr suami mmg suka makan kuih,so tahun depan aku start lah blajar buat kuih.demi menjadi seorang isteri yg solehah n akan sentiasa disayangi serta di ingati.(bodek je lebih)
tapi aku perlukan sokongan n bantuan dari mr suami lah hehehe...

mr suami tolong lah bg sepenuh hati sokongan n bantuan kepada isteri mu yg mmg sentiasa mendambakan sokongan n bantuan dari mu...

harap maklum kepada mr suami...
bantuan yg aku perlukan adalah :-
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

tolong lah belikan benda2 ni
pengukus
xpayah bli yg besar2...yg kecik pun xpe.
ckup2 untuk kite mkn b2 je dahla

oven
oven bohoh2 mcm ni pun tak pe
asalkan kuih boleh masak

tapi agak2 nye nak ke mr suami belikan ye????
alasan die tak nak bli nnt.."ala bli beria2 tapi masak sekali je"
alaaaaaaaaaa...tolong lah sayang......blikan ye..

*ceh!!!mcm lah laki aku tu baca blog ni!
syok sendiri aje lah
huhuhu.....sedih...:(

No comments:

Post a Comment