iBu SayaNg aNaK2 N aYaH

iBu SayaNg aNaK2 N aYaH
aku bersyukur menjadi seorang isteri dan ibu..kehadiran kalian menambah seri dalam hidup ku

Wednesday, September 12, 2012

In mood raya--- berbaju kurung

dah besar kan anak dara saya....
dah pandai melaram..

 dah pandai komplen gak..
ckp mcm mak nenek
setiap pagi nak pakai baju kurung
nak sama mcm ibu..
anak ibu lah ni..

baju kurung polkadot

baju kurung coklet


nilah antara koleksi baju kurung yg dipakai setiap pagi nk g umah pengasuh. ada lah 2 or 3 pasang lagi. xlarat plak aku nak snap tiap2 pagi. cukup lah nak rolling utk seminggu.

semenjak raya tahun ni anak dara I ni mmg berkenan sgt ngn baju kurung..celik je mata papagi mesti tny 'ibu pakai baju ape ni?' so xpayah aku susah2 nak pusing ayat..makna nye dia pun nak pakai baju kurung sama mcm aku gak lah.. ibu kan selalu jd idola anak.. nilah bukti nya..ape yg aku buat semua dia nak ikut. 
kite ikut kan aje angin anak2 ni selagi x over n x salah.

sekarang ni dia rasa diri die dah besar..semua nak buat sendiri..pepagi sebelum g umah pengasuh, dah pandai mandi sendiri.tp AWAS jgn biar kan anak sendirian di bilik mandi. kite monitor je.ajar ape yg patut die buat. sng keje ibu..xpayah la basah2 baju nak mandikan anak..

Sekian sahaja n3 yg tiada closing ni..

wassalam..

No comments:

Post a Comment